De juiste service met de telefoon van je onderneming!

Wanneer je zelf druk bezig bent met je eigen onderneming en de ambitie hebt om te groeien met je bedrijf, wil je natuurlijk de beste service voor je klanten. Zo lever je het juiste werk af, maar wil je ook graag bereikbaar zijn voor je klanten, partners en potentiële leads. Echter lukt het niet altijd om bereikbaar te zijn en komt het voor dat vele klanten en leads de voicemail in zullen moeten spreken. De mensen die bellen zullen niet gelijk antwoord krijgen op een vraag of krijgen zij geen duidelijkheid, waar je vanaf nu als ondernemer iets aan zou kunnen doen! In dit blog vertellen we je namelijk meer over een telefoon antwoord service, het ideale verlengstuk van een onderneming!

Wat doet een telefoon antwoord service? 

Een telefoonservice werkt als een verlengstuk voor jouw onderneming. Als ondernemer wil je natuurlijk op elk moment bereikbaar zijn voor je (potentiële) klanten, waar een telefoon antwoord dienst je in zal voorzien. Met een antwoordservice zorg je ervoor dat je bedrijf overdag optimaal bereikbaar is en zul je geen een oproep missen. De telefoniste zal volledig worden ingewerkt in het bedrijf, waardoor de telefoniste weet wat de manier van aanpak is en kan dit ook worden doorgecommuniceerd naar de klanten. 

Met de telefoon antwoord service zul je een persoonlijke telefoniste voor je hebben werken in de onderneming en heeft zij een uitgebreide bedrijfskennis. Met de antwoordservice is het ook mogelijk om in het weekend en s’avonds bereikbaar te zijn, waardoor je de meest unieke service zult geven aan je klanten. De telefoon wordt altijd opgenomen, vinden er fijne gesprekken plaats en is het mogelijk om de beller door te schakelen naar jou wanneer dit nodig is, waardoor je de juiste service kunt bieden! Ben je niet tevreden over de service? Dan kan je de dienst gemakkelijk laten vervallen. De antwoorddienst werkt niet met contracten, waardoor je abonnement dagelijks opzegbaar is en je altijd kunt kiezen voor de juiste e unieke service voor je klanten.

Een unieke telefoonservice voor een zzp’er

Ben je een zzp’er en wil je graag altijd bereikbaar zijn met je bedrijf? Ook dan is het mogelijk om gebruik te maken van een telefoonservice. De telefoniste van de telefoonservice zzp zullen de huidige en potentiële klanten altijd te woord staan en hebben zij de nodige kennis a het bedrijf. De telefoon wordt altijd opgenomen, waarna je per gesprek een tarief zult betalen aan de telefoonservice zzp. Voor het doorverbinden naar jou of je collega’s rekent de telefoonservice een bedrag, is er gratis e-mail direct en is er toegang tot de dashboards, waarna je ook dit abonnement dagelijks kunt opzeggen wanneer je hier niet tevreden over bent.

Met de telefoonservice zorg je zo altijd voor de juiste service voor je klanten, kun jij de klantgesprekken op de juiste manier overnemen en geef je de service van je onderneming hiermee een enorme boost!

Andere Artikelen